Računalniške igrice v živo- escape room

Razvoj računalniških igric se je začel v petdesetih let prejšnjega stoletja, ko so strokovnjaki v okviru svojih raziskav začeli razvijati enostavne računalniške simulacije in računalniške programe s področja umetne inteligence. V sedemdesetih in osemdesetih letih so računalniške igrice z razvojem igralnih konzol in vse zmogljivejših osebnih računalnikov postale splošno razširjene. Mirno lahko trdimo, da so postale del moderne kulture in popularna oblika zabave. Dandanes je na trgu na voljo več zvrsti računalniških igric. Najbolj zagrizeni igralci pa so od mnogih postali celo odvisni. soba-pobega

Računalniške igrice v živo – nova generacija računalniških igric

S trenutkom, ko so računalniške igrice prestopile meje virtualnega sveta, lahko govorimo o računalniških igricah v živo. Računalniške igrice v živo so najprej požele neverjeten val zanimanja, ki mu je sledilo vsesplošno navdušenje. Se morda sprašujete, zakaj? Odgovor se skriva v njihovi ključni lastnosti. Za mnoge računalniške igrice v živo pomenijo novo zanimivo obliko druženja oziroma preživljanja prostega časa z najbližjimi ali s prijatelji. Ravno zaradi te svoje lastnosti so se le-te dotaknile tudi starejše populacije, nevajene igranja računalniških igric, in tudi tistih, ki jim za klasične računalniške igrice do zdaj ni bilo mar.

escape-room

Računalniške igrice v živo so navadno zasnovane na osnovi priljubljenih računalniških igric, ki so jih sicer igričarski navdušenci vajeni igrati z domačega naslanjača. Zdaj so se te igrice z računalniških monitorjev preselile v resnični svet. Od igralcev, ki so postavljeni v poseben prostor, ravno tako kot računalniške igrice zahtevajo vrsto sposobnosti, kot so sposobnosti vzročno-posledičnega razmišljanja, tehničnega razmišljanja, opazovanja okolice ipd. Novost pri vsem tem pa je, da se igralci pri računalniških igricah v živo lahko predmetov dotikajo, se v prostoru gibajo, medsebojno neposredno komunicirajo ipd. Računalniške igrice v živo, kot je tudi escape room, zahtevajo uporabo vseh igralčevih senzoričnih čutov in vseh njegovih gibalnih sistemov v realnem svetu. Poleg tega nagovarjajo igralčevo domišljijo. Kdo ve, morda se jih bomo v prihodnosti spominjali kot „inovativnih zabaviščnih atrakcij 21. stoletja“. Soba pobega je dober začetek.
https://www.youtube.com/watch?v=KLY1l0fTHu0

Podobne teme: