Najboljša dostava paketov

Kakovostna kurirska služba, ki se zna prilagoditi tako željam in potrebam pošiljateljev kot naročnikov, je izjemno pogosto ena glavnih prednosti, ki vpliva na uspešno poslovanje podjetja. Tako dostava pisemskih pošiljk in dokumentacije kot dostava paketov sta namreč odločilni pri tem, ali bodo stranke s podjetjem zadovoljne, prav tako pa vplivata tudi na to, kako učinkovito bo poslovalo podjetje, ki nima trgovske dejavnosti, potrebuje pa hitre dostave na razne urade.
Zakaj sta dostava paketov in drugih pošiljk tako bistveni? Marsikdo, ki se ukvarja z maloprodajo, vam bo povedal, da so kupci danes precej zahtevni. Če naročijo blago, ki ga marsikdaj s sodobnimi plačilnimi možnostmi tudi vnaprej plačajo, ga pričakujejo že isti ali vsaj naslednji dan. In seveda ga pričakujejo takrat, ko ga dejansko lahko prevzamejo. Dobra kurirska služba omogoča prav to: stranka lahko določi, kdaj naj se pošiljka dostavi, in na kateri naslov (ki je lahko tudi drugačen od uradnega naslova plačnika). Marsikatera kurirska služba zaradi tega ne le dostavi pošiljko ob točno dogovorjeni uri, temveč stranko pred tem celo pokliče, da je ta ob njenem obisku zagotovo dosegljiva.
Kakšne pa so prednosti dobrih kurirjev za samega prodajalca? Marsikdaj se zgodi, da je naročilo oddano nekoliko kasneje, ne pa že zjutraj. Zlasti pri spletnem poslovanju, ki je pri nas vse bolj razširjeno. Če naročnik odda naročilo preko spleta popoldne, potem je vsekakor dobrodošlo, da kurirska služba paket prevzame tako rekoč ob kateri koli uri – čakanje do naslednjega dopoldneva lahko namreč že vpliva na poslovanje.
Hitrost, odzivnost in prilagodljivost pri prevzemanju in dostavi pošiljk pa sta nujni tudi pri podjetjih, ki se ne ukvarjajo z maloprodajo. Tudi pri veleprodaji so včasih potrebne urgentne dostave. In enako velja za podjetja, ki najamejo kurirja takrat, kadar je potreben prenos dokumentacije – na banko, na davčni urad, na carino, k špediterju ali drugam.

Podobne teme: