Kaj vse vpliva na cenik spletnih strani?

Tako kot pri odločitvi za vsako drugo storitev ali nakup, se tudi tisti, ki želijo svojo spletno stran, najprej pozanimajo za cenik spletnih strani pri posameznih ponudnikih. Izdelava spletne strani je sicer lahko neverjetno poceni, ali pa tudi precej draga – vendar je razlika v ceni običajno upravičena oziroma se nanaša na to, kaj cenik spletnih strani dejansko vsebuje.

Predstavitveno spletno stran je možno dobiti že za zelo »smešno« ceno, recimo od 50 evrov dalje. Sliši se lepo, a žal prelepo, da bi bilo res. Dejstvo je, da je v tak cenik spletnih strani običajno vključena postavitev in oblikovanje strani, običajno pa tudi zakup domene in gostovanje na strežniku za krajši čas, a vendarle manjka marsikaj drugega, brez česar spletna stran ne more preživeti. To pomeni, da lahko plačate za izdelavo preproste spletne strani, ki pa se kasneje izkaže za popolnoma neuporabno – samo zato, ker cenik spletnih strani ni vseboval ključnih elementov, na primer vpisa v brskalnike, vpisa v spletne imenike, optimizacije glede na ključne besede in podobno.

Če damo postavitev in oblikovanje na stran, je torej takrat, ko prejmemo cenik spletnih strani, treba preveriti predvsem naslednje:

– Kje bo spletna stran gostovala? Kolikšen prostor za gostovanje je na voljo? Za kako dolgo gostovanje gre?
– Koliko naslovov za elektronsko pošto je vključenih?
– Kakšna je končnica registrirane domene? Za kakšno obdobje je domena registrirana?
– Bo ponudnik poskrbel za vpis spletne strani v brskalnike?
– Bo ponudnik poskrbel za vpis spletne strani v spletne imenike oziroma direktorije?
– Bo poskrbljeno za optimizacijo strani s ključnimi besedami? Bo poskrbljeno za optimizacijo spletne strani s povratnimi povezavami?
– Lahko ponudnik poskrbi tudi za iskalni marketing in druge oblike spletnega oglaševanja?
– Bo ponudnik poskrbel tudi za vzpostavitev in oblikovanje podpornih socialnih medijev?

Vse to in še marsikaj vpliva na cenik spletnih strani, zato velja biti pri primerjavi ponudb izredno natančen. Če se odločite za izdelavo spletne strani, imate namreč gotovo dober razlog – in ta ne sme biti zgolj zapis naslova spletne strani na vašo poslovno vizitko, temveč predvsem to, da vas preko vaše spletne strani najdejo stranke, zaradi katerih se bo obseg vašega poslovanja povečal.

 

Podobne teme: