Sodobna internetna trgovina za uspešno prodajo

Pred letom dni sem začela poslovati preko svoje spletne trgovine. Kako je do tega sploh prišlo?
Precej dolgo sem se ukvarjala z notranjo opremo, dekoracijo in aranžerstvom, in kmalu sem ugotovila, da se nekaterih materialov ter izdelkov, ki bi jih rada uporabila za delo, pri nas enostavno ne dobi – naročiti sem jih morala iz tujine, bodisi iz Evrope, bodisi iz ZDA. Če je šlo, sem se še raje sama odpravila po nakupih čez mejo, večinoma v Italijo.
Hitro se je izkazalo, da so nekateri produkti, ki jih uvozim za svoje delo, strankam tako všeč, da bi jih brez težav prodala tudi nekoliko večjo količino. In tako se je rodila ideja, da se pričnem zraven ukvarjati tudi s spletno prodajo.
Kako poteka izdelava internetnih trgovin (www.perunpro.si/index/izdelava-spletne-trgovine) seveda nisem vedela, saj sem imela v mislih zgolj vizualni del trgovine, torej tisto, kar bodo moji kupci videli na ekranu. Niti predstavljala si nisem, kaj vse mora biti v ozadju.
Obrnila sem se na IT podjetje, ki se ukvarja s takšnimi rečmi, in počasi sem začela dojemati, da izdelava internetnih trgovin ni mačji kašelj. Pravzaprav so mi najprej povedali, da je za spletno trgovino potreben zahteven program, ki si ga sama niti ne morem privoščiti kupiti, zato vse manjše trgovine delujejo tako, da pravzaprav plačujejo najem. Magento, kot se program, imenuje, naj bi bil najboljši (in izkazalo se je, da je res tako, saj sem preverila kar veliko spletnih prodajaln, da bi ugotovila, kako in s katerim programom delujejo, kaj mi je pri njih všeč in kaj ne).
Odločitev o najemu je bila torej potrjena. Nato se je bilo potrebno odločiti o tem, katere funkcije želim in katere ne (nekaj so mi svetovali, nekaj sem izbrala sama glede na to, kaj uporabljajo druge trgovine, ter seveda določiti tudi videz trgovine. To mi je bil seveda najljubši del – ker gre za moje področje, sem videz oblikovala sama, fantje, ki so mojstri za računalnike, pa so to nato zgolj prenesli v digitalno obliko.
Izdelava internetnih trgovin je torej veliko več kot oblikovanje videza strani, in ob pričetku poslovanja sem hitro ugotovila, zakaj je tako. Najprej sem sicer res kar nekaj časa porabila za vnos izdelkov, cen, zaloge … Zdaj pa poteka delo povsem avtomatično in dejansko program skoraj vse naredi namesto mene. Ko kupec pošlje naročilo, se avtomatično preveri zaloga, kupca se obvesti o prejemu naročila, o predvidenem roku dobave, o dostavi, pošlje se mu predračun in obvestilo o njegovem izbranem načinu plačila. Ko se naročilo izda, program ne poskrbi zgolj za dobavnico in račun, temveč avtomatično tudi zmanjša zalogo, zato vedno vem, kdaj moram v nabavo, da mi česa ne zmanjka. Prav tako brez težav vidim, kaj se najbolje prodaja oziroma poide v kratkem času, in kaj mi ostaja v skladišču. Tudi s posebnimi akcijami na podlagi kod in z znižanji ni skoraj nič dela …

Oglejte si tudi kako poteka izdelava spletnih trgovin.
Pravzaprav si niti predstavljati ne morem, da bi morala vse delo, ki ga opravi program za spletno trgovino, opravljati »peš« – pravzaprav brez njega zagotovo ne bi mogla poslovati, kaj šele biti uspešna pri poslovanju.

Podobne teme: